Thursday, August 30, 2012


Next week : ELD task 3 and oral examination, maths investigation, chemistry lab assessment.
Next next week : Physics test, Chem test and Maths test on the same day.

Less than one month from today: Mock exam.
After Mock exam, external oral examination and final WACE exam.

Life is indeed a struggle, but if you are able to go through all these, then you will be a great person. I dont actually think that exam is the worst thing in life, i mean college life, its the relationship between people make your life worse.

在你不喜欢的人面前微笑不叫双头蛇,那是一种成长。
知道别人在利用你,还不能跟他撕破脸,因为你知道你身处异乡,你总需要someone陪着你。
以前可以很真实,敢爱敢恨,现在不得不处处看别人的脸色,实在有够难看的

今天偶然和一位朋友谈起这些,也发现某些人还很真,还把你当朋友,我直言,现在的我可能不是真实的我,我在伪装,装的失败,还装得辛苦。

还好这世界还没有太坏,我还有他们,从不一样的地方,不一样的背景,我感谢他们。
还好我还有我在故乡交到的朋友,他们有如亲人般的无微不至,我感谢你们。
还好有还有我的梦想,爱慕虚荣,也狂妄自大的梦想,当我什么都没有的时候,可能是现在,我会拼了命,也要让他实现。

0 comments on " "

Post a Comment

 

Legend Story :D Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez